Friday, May 14, 2010

JDownloader

Upute za download Premium i Free users

1.Skinuti program JDownloader i instalirati ga.
2.Namjestanje postavki-vidi sliku


 3.Namjestanje postavke za Premium Account-vidi sliku
    Free Users zanemaruju ovaj korak






Restartajte program nakon namjestanja postavki

4.Kopiranje linkova i ljepljenje u JDownloader
-Ukljucite JDownloader
-Kopirajte linkove-vidi sliku





-U JDownloaderu ce se automatski zaljepit linkovi-vidi sliku




5.Raspakiravanje Filea-vidi sliku

13 comments:

  1. Zasto je meni downloader na njemackom ???? I sto to znaci da su linkovi online ? A ako mi nisu ??

    Hvala !

    Stranica je superrr !! Samo da uspijem nesto i skinuti :)))) koliko sam smotana.........

    ReplyDelete
  2. Nikola:
    e skinuo sam program i sve napravio kako je napisano i svi su online al ne pocinje skidat,jel se moze kaj napraviti

    ReplyDelete
  3. Na njemackom pise: Vaš cookie nije otkriven. Molimo prijavite se ispod ili kupite nagradni račun. Trenutni pristup!
    Mislio sam da je besplatno?!?

    ReplyDelete
  4. Frajeru a da nam das lozinku i ime kad si vec sve napravio

    ReplyDelete
  5. pa sta nekazes da mozes upisatsta bilo za pass i name. Meni skida za sad, samo upisi bilo sta za pass i name. pozz

    ReplyDelete
  6. Pozdrav.....ja imam jedan veliki problem.....meni nista nejde, ili cu razbiti laptop ili cu odustati :) sve sam instalirala jedino sto nisam napravila ono nesto sa lozinkom...ne kuzim se previse u sve to ali ok,pokusavam jos od jucer,kopiram link nekad se pokaze online nekad ne...i onda tamo gdje trebam kliknuti na download ...nepise mi to nego pise nesto drugacije....kliknem na to i onda nista....nista se ne desava....nista............. izgubi se to online i onda mi izlista sa desne strane (fortshrift)0 B/699.79 ........i nista mi ne skida...0 progress 0 download........poludt cu ,nadam se da ces skuziti sta sam sve napisala....u ovoj mojoj agresivnoj situaciji gdje nista ne znam....ja smao zelim sinu skinuti par crtica da ne moram vise kupovati svaki crtani od 15 /20 eura...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. ne pise mi continue with all nego action.linkgraber.adll i ja kliknem na to i nista....inace ne kuzim previse engleski da je na njemacki ili na hr bilo bi mi puno lakse...ili bolje da skinem verziju na njemacki mozda bi onda i nesto skuzila... :) hvala...

    ReplyDelete
  9. ok sad sam malo se smirila pa sam malo vise skuzila, al sam vec opet zivcana jer nece...za taj pasword i ime sam upisala gogi gogi....acount sam stavila youtube.com ....jos uvijek nista,sad mi nece ni pokazati linkove ne ljepi ih odmah kao na pocetku... vidjela sam da ima od facebooka acount ...ali nadam se da ne trebam svoju louinku upisivati...ako da onda odustajem...

    ReplyDelete
  10. i ja imam isti problem ko i dea 24... sve je ok dok ne dođe vrijeme za upisati lozinku... ona se uopće ne pojavi i ne započne mi skidanje... samo stoji na mjestu sve sa 0 skidanja....molim da mi bilo tko odgovori jer više neznam kaj probati...

    ReplyDelete
  11. i ja imam isti problem ko i dea 24... sve je ok dok ne dođe vrijeme za upisati lozinku... ona se uopće ne pojavi i ne započne mi skidanje... samo stoji na mjestu sve sa 0 skidanja....molim da mi bilo tko odgovori jer više neznam kaj probati...

    ReplyDelete
  12. jel se ovo ista placa jbt

    ReplyDelete
  13. zašto su mi svi linkovi offline??

    ReplyDelete